Európai központi raktár:
Raktáron Nagykanizsai:
Nincs raktáron Szombathely:
Nincs raktáron
Leírás:
A GRANIT fagyálló hűtőfolyadék egy koncentrátum, tehát alkalmazás előtt a hűtőrendszerben tiszta vízzel fel kell hígítani.
Szolár- és meleg vizes berendezéseknél, belső égésű motorok hűtőrendszereinél használható úgy, hogy azok a gyártói előírások szerint az etilénglikol-bázisú anyagokkal szemben ellenállóak kell legyenek
A belső égésű motorok hűtőrendszereiben megakadályozza a fagyási és korróziós károsodások kialakulását, valamint a dugattyú elemeinél meggátolja az űrképződést. A hűtőrendszer korrózióvédelmében a szerves és szervetlen gátlószerek játszanak szerepet.
Folyadékcsere esetén a hűtőrendszereket, fűtőberendezéseket és kiegyenlítőtartályokat le kell üríteni és át kell öblíteni.
A folyadék a hűtőrendszerben 2 évig üzemeltethető, ezért a járművek és a berendezések gyártói által előírt csereintervallumokra vonatkozó előírásokat mindenképp figyelembe kell venni.
Alkalmazása:
• a fagyálló töményen nem használható, mindig vízzel kell felhígítani
• a gyártói előírásokat, a megfelelő hígítási arányra és hígításra szánt víz tisztaságára mindenképp ügyelni kell
• a hűtőrendszerben található folyadék töménységét illetően felmerülő bizonytalanság esetén készre kevert fagyálló használata javasolt
• a különböző technológiával készült fagyállók egymással nem vegyíthetők
• a koncentráció 33% és 60% közötti értékű legyen, az ettől eltérő töménységű folyadékok károsodásokat okozhatnak
Specifikációk: Mercedes-Benz 325.0, MAN 324 NF, Volkswagen TL 774-C (G11)
Minősítések: ASTM D 3306, ASTM D 4985, BS 6580:2010, AFNOR N FR 15-601
Kivitel:
Télen és nyáron is használható, véd a fagy és a rozsda ellen. Alumotorokhoz is alkalmas. Nitrit-, amin- és foszfátmentes.
A GRANIT fagyálló hűtőfolyadék egy koncentrátum, tehát alkalmazás előtt a hűtőrendszerben tiszta vízzel fel kell hígítani.
Szolár- és meleg vizes berendezéseknél, belső égésű motorok hűtőrendszereinél használható úgy, hogy azok a gyártói előírások szerint az etilénglikol-bázisú anyagokkal szemben ellenállóak kell legyenek
A belső égésű motorok hűtőrendszereiben megakadályozza a fagyási és korróziós károsodások kialakulását, valamint a dugattyú elemeinél meggátolja az űrképződést. A hűtőrendszer korrózióvédelmében a szerves és szervetlen gátlószerek játszanak szerepet.
Folyadékcsere esetén a hűtőrendszereket, fűtőberendezéseket és kiegyenlítőtartályokat le kell üríteni és át kell öblíteni.
A folyadék a hűtőrendszerben 2 évig üzemeltethető, ezért a járművek és a berendezések gyártói által előírt csereintervallumokra vonatkozó előírásokat mindenképp figyelembe kell venni.
Alkalmazása:
• a fagyálló töményen nem használható, mindig vízzel kell felhígítani
• a gyártói előírásokat, a megfelelő hígítási arányra és hígításra szánt víz tisztaságára mindenképp ügyelni kell
• a hűtőrendszerben található folyadék töménységét illetően felmerülő bizonytalanság esetén készre kevert fagyálló használata javasolt
• a különböző technológiával készült fagyállók egymással nem vegyíthetők
• a koncentráció 33% és 60% közötti értékű legyen, az ettől eltérő töménységű folyadékok károsodásokat okozhatnak
Specifikációk: Mercedes-Benz 325.0, MAN 324 NF, Volkswagen TL 774-C (G11)
Minősítések: ASTM D 3306, ASTM D 4985, BS 6580:2010, AFNOR N FR 15-601
Kivitel:
Télen és nyáron is használható, véd a fagy és a rozsda ellen. Alumotorokhoz is alkalmas. Nitrit-, amin- és foszfátmentes.